úterý 8. března 2016

Jsem zpátky.

Tak jsem opět tady a omlouvám se svým příznivcům co sledují můj blog , že jsem se delší dobu neukázala . Ani se nechci podívat jak dlouho to bylo?
Moje listopadové předsevzetí přípravy vánoc vzalo za své hned začátkem prosince kdy mě přepadla úmorná chřipka-byla tak dotěrná a ještě k tomu hnusná , že jsem musela jít na neschopenku.
             OK takže 22.12 jsem si konečně řekla své hotovo.




        A na poslední chvíli jsem ještě stihla pár dárečků                             
Ještě jedna Dorotka
Polštářky pro mrňata neteří
Pouzdro na brýle a kabelka na šminky



Mojí chřipce předcházelo velice příjemné posezení s kamarádkou Helenkou a jejím dnes už manželem                                           

Mnou za tímto účelem vytvořená deka sklidila úspěch a teď už Helu hřeje u telky nebo bude v létě na terase.Tedy jestli jí její akční manžílek dopřeje trochu toho klidu...


     Mějte se moc hezky za pár dní se zase ozvu.Pa.Leon





3 komentáře:

  1. Leonko, jenom obdivuji. Krásná práce. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. No teda-nemám slov!!!!A to krásné vánoční zdobení!!!Leošku-JSI FAKT BOREC!

    OdpovědětVymazat