čtvrtek 22. prosince 2016

Milý Jéžíšku "Není už pozdě být hodná?"

Já vím, jsem už velká holka,přesto jsem se letos rozhodla  že si taky napíši Ježíškovi. Když byli kluci malí měli jsme dlouhatánskýma seznamama popsanou celou lednici,někdy jsem ani nedokázala identifikovat kde má lednice madlo.

Dodnes mám tyto seznamy uložené v proutěném košíku tak jako spoustu dalších pokladů  pro mne velice důležitých (každá máma ví o čem píši) ale pro jiné bezcenných pokladů.



Jelikož ale máme novou lednici -zabudovanou abych se vyvarovala pro jistotu různých vtipných vzkazů mých dospělých synů tak jsem se rozhodla svá přání napsat sem...:-)



Tak chtěla bych asi nejvíce nový šicí stroj,ten můj původní je sice výkonný ale, už ne tak šikovný jako dnešní nové stroje a někdy  navíc i stávkuje... :-)Navíc má své nejlepší roky za sebou a každopádně by to byla vyšši třída jak mi radili moji chlapečci... :-)

Ježíšku budu ráda i za jakékoliv šicí potřeby,látečky nitě, jakékoliv různé třeba i stužky- je toho na trhu tolik a já to vše nutně potřebuji... však víš...:-),že nemám skoro z čeho šít...

Taky by jsem ráda nějaké duševno  třeba knihu.Myslím že Dům u jezera od Kate Mortonové je moc dobrá volba. Mám její knihy tři už  v knihovně a myslím, že ani tahle by tam neměla chybět,nebo Postel, hospoda,kostel ( Ne, nepotřebuji novou postel  ani se nechystám podnikat v pohostinství ani kostel mi nemusíš kupovat,sama si sem tam do kostela zajdu) je to nová kniha která mě moc láká od Zbigniewa Czendlika a Markéty Zahradníkové .


Taky by se mi hodilo nějaké CD třeba od Zsibi  Tobias,já vím mám už  3 kousky ale já jí tak ráda poslouchám...:-)Jo a taky nový mobil potřebuji.Mám teď véčko a brzy asi budu mít véčka dvě, ale ne moc použitelné,  otvíraci kloub jaksi začal stávkovat.Stačí mi mobil obyčejný  sms + volání ,stejně bych nic jiného s těmi současnými modely nic nesvedla.

Aby jsi Ježíšku věděl že si dárky aspoň nějaké zasloužím tak jsem pomáhala letos v tvé šicí dílničce a tady je pár kousků....:-)
Deka pro pejsky pro kolegiňku do práce
Pastelkovníky pro mrňata




Drobnosti pro kamarádky

A pár kabelek na zakázku 
A tady dokonce kabelka s peněženkou



Moji milí,
Díky že jste tady se mnou...:-) přeji Vám všem Vánoce plné radostných překvapení a nový rok   bohatý na šťastné chvíle.




                                                               Leona &spol.






3 komentáře:

  1. Práve so objavila Vašu stránku a ste veľmi šikovná. Nádherné tašky a taštičky, no pastelkovník je naj, snáď taký i ja raz zvládnem &.-&ň
    &prajem Vám krásne sviatky a všetko dobré v Novom roku 2017!
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  2. Leonko, pořád je co obdivovat. Krásná práce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přízeň a přeji krásný celý příští rok ve zdravíčku a pohodě.Leon :-)

      Vymazat