středa 8. února 2017

Batůžek pro kamarádku Olinku

Mojí kamarádce Olince která má narozeniny hned v lednu každý rok nachystám něco  z mého šitíčka.
Olča je totiž jedna z mála o které opravdu vím , že se jí  zavděčím , a proto-že Olča není kabelková- (snad jsem jí s kabelkou nikdy neviděla) rozhodla jsem se jí ušít batůžek . No on je to spíš pořádně veliký batoh,fakt Olča tam narve celý nákup i s bonusem láhví vína...:-)


Střih  a inspiraci jsem objevila tady http://bynasta.blogspot.cz/2016/05/blog-post_17.html  a hned mě zaujal , od té doby tento blog  pravidelně sleduji , ona je Nasta šikulka a její práce je mi velikou inspirací.





Batoh jsem se rozhodla ušit  z rifloviny  tedy spíše z nohavic starých riflí kterými mě Olča pravidelně zásobuje.
Na přání jsem doplnila červenými kousky, to byl ale  mazec sešívat kousky 6x3 cm.


Dno jsem zpevnila výztuhou a proštepovala



a opatřila svým štítkem



Jsem moc ráda že se batoh líbí a Olča je spokojená,její spokojenost a pochvala je mi největší odměnou.


Žádné komentáře:

Okomentovat