sobota 26. září 2015

Ahoj jmenuji se Leona a vítám Vás ve svém dokonalém světě.
Moc mám ráda krásno,miluji svoji rodinu,miluji náš dům který jsem se rozhodla do své 50 dát k obrazu svému.Miluji vůni čerstvé kávy  a podzimní pohodu u plápolajících kamen kdy se venku čerti žení.

Miluji klidné víkendové snídaně z krásného porcelánu green gate 

www.greengate.dk.a taky pohled z okna na naši zahradu která mě každým dnem překvapuje,někdy kytičky svou dokonalostí a jindy zase invazí slimoušů kteří ničí moje krásno.

Od malé slečny taky miluji kreativní práci všeho druhu ke které mě přivedla babička,začalo to látáním ponožek (což bylo značně otravné) přes pletení a zatím jen šitím polštářů.

Zůstalo mi to dodnes kdy mě má rodina již tolik nepotřebuje a já mám střípky času jen pro sebe jsem se vrátila trošku složitou cestou k šití.
Děkuji moc Pavli  http://skerablog.blogspot.cz/  a Markétko.
Buďte  vítáni v mém dokonalém světě proto, že sdělená radost je dvojnásobná radost a já rozhodné sdílná jsem.


2 komentáře:

  1. Ahoj Leonko, vítám Tě v blogovém světě:-))
    Ajka
    p.s. Můžeš si sem dát kolonku pro pravidelné čtenáře?

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko ahoj, taky Tě vítám v blogovém světě :-)
    Tuším, že někdy se vypravím k Tobě na snídani.....výhled na zahrádku máš úžasný!!!!!
    Hodně štěstí, nápadů, kreativity...... :-))) Papa

    OdpovědětVymazat