úterý 17. května 2016

Deka pro princeznu Rozálku

To, že mne baví šít deky už dávno víte.Když za mnou přišla kamarádka s prosbou ušít soupravu deky a polštáře pro její 2 roční vnučku hned jsem věděla do kterého obchůdku zabrousím pro látečky.
K Jitušce  (www.látky a klubíčka) jsem už dlouho chodila okukovat růžové princeznovské látečky které jsou na  deku pro malou princeznu jako stvořené a já měla konečně důvod koupit středový panel se třemi doplňkovými látkami ze stejné série.


Na zadní stranu jsem dala měkoučký teploučký coral-fleece


A nezbytný štítek s věnováním 

Pravdou je, že jsem na těchto látkách ujela už na vánoce.kdy jsem z ní ušila polštářky pro holčičky neteří.

Deka sklidila úspěch a věřím, že Rozálce bude dlouho sloužit při cestách za babičkou na prázdniny nebo třeba jako střecha stanu .

Poslední zpráva:
Deka byla zabavena starším bráškou Samikem který to okomentoval slovy" babo já kaky?" a ustlal si před televizí.

Žádné komentáře:

Okomentovat