pátek 19. srpna 2016

Nikdy jsem nebyla kabelková...

No,kabelky-tašky velikostí pytle na hady jsem nosila do té doby než jsem objevila nějaký jiný vydařený kousek který mne nadchl a vyhovoval mi velikostí anebo dokud se ta stará nerozpadla. Ani by mne nenapadlo nějakou šít do té doby než se pár střihů objevilo v časopise na šití Marina.Byla to výzva.
Kabelka kterou jsem jako první pokus ušila v lednu prac.název Sabina je malá,prostě mi tam nevleze vše co jsem do ní zvyklá naházet. Začínám šít větší.Nosím jí v hlavě od doby kdy jsem zjistila že Sabina je mi malá-což bylo asi 5 min po tom co jsem se jí snažila nacpat kde čím a chtě nechtě jsem musela svůj herbek separovat.



Další můj pokus o hlavně větší kabelku se jmenoval Vendulka.Jasně že jsem si hodila na stůl papír s reálným střihem,kabelka je sice větší ale opět mi tam nevleze to co potřebuji.

















Už uběhlo hodně času co jsem se do první kabelky pustila,každá další je pro mne výzvou.Ráda ušiji i na zakázku podle vkusu budoucího majitele a jeho požadavků.
Tahle je z loňského léta a jmenuje se Allysa
Můžete mne kontaktovat zde: solcovaleona@seznam.cz Mým snem je otevřít si obchůdek na Fléru prostě jen tak, pro radost jiným kterým se moje šitíčko líbí.
 Ale o tom až příště, až to bude aktualní.

Další z mých tašek byla nachystána k vodě.Je tak akorát na ručník,láhev vody a plavky.Kapsička na pár drobných a mobil.Vnitřek tašky je z kočárkoviny,aby mokré plavky neprosakovaly.










 Jedna z mých prvních zakázek na kabelku se jmenovala Eva. Šila se moc dobře a je to taková malá kabelka tak na doklady a pár kaček... :-)

 A tady ještě jedna z kabelek kterou jsem nutně potřebovala na dovolenou. Zahlédla jsem jí na  jednom z mých oblíbených blogu https://zuckerundzimtdesign.wordpress.com/category/nahen/
 byla to láska na první pohled a hned jsem začala hledat obchůdek kde mají kotvičkovou látečku.


Pro dnešek je to zatím všechno , až  vytvořím nějaké další kousky hned je sem hodím.
A  ať Vás trošku navnadím mám nastřihnuté pro jistotu 3 jen toho času kdyby bylo víc...Mějte se hezky.

2 komentáře:

  1. Leonko, nádherné- jako vždy. Tvoje práce mě vždy pohladí, hlavně ty jemné výšivky :) Těším se na Tvůj obchůdek na Fleru ;) Držím palce, aby se ti šití na zakázky rozjelo.

    OdpovědětVymazat