čtvrtek 15. září 2016

Jaký je dnes den?

                                      zeptal se PÚ"
                                      Je dneska řeklo prasátko.
                                      Můj oblíbený den řekl PÚ.

Když jsem začala šít tyto medvědy tak mi vrtalo hlavou jak je uvedu na svůj blog.Na mysl se mi vkradla skvělá hláška prasátka a medvídka PÚ.
Tihle  medvědi ale nejsou PÚ jsou to medvědi Džu Džu a jsou z Ivančine knihy střihů z Mariny.
Představu o látce jsem měla celkem jasnou - káro,do té doby než nějakým nedopatřením na mne vypadly moje letité kalhoty které taky nedopatřením už několik let neobléknu.Ale jak se říká všechno se děje z nějakého důvodu,zapomenuté kalhoty už nechtěly být k ničemu a tak je z nich skvělý medvěd Džu-Džu
Ušila jsem Džudžany z hecu jen tak , pro radost, a dnes už vím,  že si je nechám a nikomu je nedám.Budou mými společníky až naši  kluci odjedou do školy. Budou mi dělat společnost v proutěném křesle vedle šicího stroje. 
(Není vyloučené, že na ně budu časem i mluvit...)
Mějte se moc hezky, a mějte tak krásný den jako tihle čerstvě narození medvědi... :-)
P.S.
Ještě mě tak  napadá že by medvěd byl krásný ze starých džínových kalhot... :-)
Mějte se moc hezky já se jdu po nějakých podívat

1 komentář:

  1. Leonko, dnešek je také můj nejoblíbenější den :o)
    Medvídci jsou nádherní, moc se povedli.
    Katka

    OdpovědětVymazat