neděle 28. srpna 2016

Něco krásného končí.....

Za chvíli bude půlnoc.Ticho,klid a rozsvícená lampa,jen v akváriu bublá vzduchovadlo.
Doma už všichni  spí.
Miluji tento klid.
Po příchodu z odpolední na mě čekal balíček.
Na kolenou držím 2 kilový poklad.Poklad-nádherná kniha na šití z archivů Mariny manželů Havelkových.        
   

                             

   
Krásná tečka za časopisem Marina.
Marina končí.
Je mi z toho smutno,a přes to ,že jsem jí objevila pozdě jsem moc ráda za čas s ní strávený-minulý i budoucí....
Hodně mi dala a něco i vzala.Hlavně  pro moji po letech nalezenou hračku která se kdysi začala ztrácet jako kostičky z lega. Zůstala jen základová deska s pár kostičkami typu- mamí zašij mi to,miláčku už jsi mi zašila montérky? NE !
Nepoznala bych spoustu holek postižených stejnou vášní.Díky za přátelství všech Marinek které jsou vždy ochotny poradit a pochválit.Je jich hodně, některé blízké mému srdíčku a jiné jako šicí vzory.
Těším se na poslední rok šitíčka který se rozhodla nám ještě Ivanka dát.Těším se na ušité poklady které vzniknou z pokladu na mých kolenou a z budoucích pár kousků Marin které ještě vyjdou.

Bude mi smutno po dvouměsíčním napětí čekání na časopis,po chození do schránky v inkriminované době snad pětkrát za den po krásném časopise a vtipných komentářích Ivanky...
A víte co? Budu šít dál s velikou radostí a s napětím co  vyjde z mých dalších a dalších šicích projektů a projektů z Mariny které jsem doposud nestihla.Možná se zase někdy vrátím k šití oblečení ,co vím určitě tak to bude pro děti mých neteří a maličkou Verunku co se má v prosinci narodit mému bráchovi.
A ještě jedno pozitivum vidím,možná se zase začne plnit můj vypleněný účet,možná,už nebudu potřebovat špulku nití za 130,-kč.No i když závislost je někdy mrcha...Přeji Vám krásný den.Leon

8 komentářů:

  1. Leonko, napsala jsi to nádherně. Je moc dobře, že jsi se díky Marině znovu dostala k šití. Už si neumím svět Marinek představit bez tvých nádherných výrobků zdobených krásnými vysivkami. I mně bude Marina hrozně chybět, ale máme tolik krásných projektů ve všech těch časopisech a knížce, že máme co dělat po zbytek života. Těším se na Džu Džu ve tvém podání.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leon, moc pěkně napsáno, myslím, že bude Marinu vidět ještě hodně dlouho po tom, co skončí její vydávání ... když už ne u nás věčných plánovačů, tak určitě u holek, jako jsi ty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko a Světluško děkuji moc za krásná slova... :-)a za návštěvu mých myšlenek... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně napsáno. Jsem s Marinou od samého počátku a taky mi bude smutno.

    OdpovědětVymazat
  5. Leon - krásně napsané - takové "pohlazení" :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leonko krásný komentář ..já moc blog nestíhám a hlavně se mi nechtělo se moc veřejně projevovat ..já píšu co cítím a vím já kdo se mi tam chechtá ??? :-))))) posílám odkaz http://uttalbi.blogspot.cz/ a ostatní si řekneme ústně jo :-) papa♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Táničko tak jsem prozkoumala tvůj blog,myslím že je škoda nepokračovat je moc inspirativní...:-)

      Vymazat
  7. Milá Leonko, napsala jsi přesně tak jak to cítím a prožívám i já. Ať se Ti daří, šiješ samé skvosty. Pa Hana

    OdpovědětVymazat