středa 7. října 2015

Moji chlapečci....

Tak jsem se rozhodla představit Vám svoji rodinu.Když jsme čekali naše první mimi (byla to až do poslední chvíle Verunka)jaké bylo moje překvapení když se na svět vyklubal syn -dali jsme jméno Kája - rozumějte Karel IV.  v rodině Šolců.Tradice  nešla porušit.
No,nevadí příští bude Verunka.Přesně na den a skoro i hodinu přesně po 6 letech přišel na svět náš druhý chlapeček  jménem Honzík. (kolikátý v obou rodinách netuším).No tak si počkám někdy na vnučku možná  i Verunku.....
Moje babička říkávala "malé děti malé starosti",moc jsem tomuto rčení nevěnovala pozornost.Jak moc je pravdivé si uvědomuji až dnes, když jsou moji chlapečci dospělí.
Kdysi když  mi řekli "jdu ven" přeloženo-najdeš mě na písku před barákem,dnes při těchto slovech mě orosí, obzvlášť v pátek večer (v sobotu nejsou povinnosti) když se chlapečci vrací nad ránem a já neusnu dokud neklapnou dveře a ani to není záruka klidného spánku....
Z našeho Káji je dnes Bc. na stavební fakultě, no a Honzík se na studium teprve připravuje na Gymnáziu.
Mamku už tolik nepotřebují tak jsem se konečně mohla vrátit  k zálibám které mě těší a baví.
Náš pan Dokonalý po promoci

A tady 3 ze 4 Karlů

Tak to je dnes asi vše o co jsem se s Vámi chtěla podělit a  jdu ven  za svou zábavou. (Ne na písek ale do sauny,  miluji  ten relax, pohodu a grilované kuře které mi saunařka připraví)
Jó a mým chlapečkům to neříkejte...Pa.Leon

2 komentáře:

  1. Leošku to víš,že se dočkáš Verunky(tedy vnučky),potom jí budeš šít a vytvářet spoustu parády-tak,jak Ty to umíš a jde Ti to opravdu skvěle.Přeji Ti spousty dalších nápadů a hlavně budˇ stále tak prima kamarádka,jakou Tě už moře let znám!!! Eva Tvrdá

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci ti kazit radost, ale s těmi vnučkami to není tak jednoduché - taky pořád čekám vnučku a zatím mám 2 vnuky :-))) Kolegyně v práci má 7 vnoučat a z toho jen jedna holčička. Tak nevím kde ty holky jsou :-)))

    OdpovědětVymazat