pátek 2. října 2015

Deky mě baví.....

Naše Liduška maminka dvou krásných holčiček má  kulaté narozeniny.Dlouho mi vrtalo hlavou  jak  naložím s myšlenkou co za dárek pořídit.Přivítala jsem výzvu Ivanky z Mariny na čtverečkovou deku.Ještě nikdy jsem nic takového nešila, no a když se nezdaří naběhnu něco koupit.(I když tohle není můj styl)

Byla to výzva a jak se podařila zhodnoťte sami.
Liduščina Barunka v pokojíčku....
     A dokonce jsem si taky užila svých 10 minut slávy...

Šití dek se mi moc zalíbilo a tak je na čase pustit se do dalšího dárku.Komu....? to  nemůžu přece zatím prozradit:Tak jen maličký náhled Ptáčkové deky-aby jste si nemysleli že nic nedělám.
A protože mě čeká víkend v práci  musela jsem se odměnit.Jak jinak než v galanterce a maličkou Kalanchoe k tomu....



1 komentář: