neděle 25. října 2015

Přece nebudu šít chňapky.....

jasně že NE- proto jich našiji rovnou 8 kousků jako příležitostné dárky.
Když měla vyjít Marina červen-červenec (tento časopis je dvouměsíčník) vyhlížela jsem pošťačku tak dva dny dopředu.(pro jistotu) těšila jsem se na ni jak malé dítě na časopis  Sluníčko.No-vlastně se  takto chovám každé dva měsíce kolem inkriminovaného data.
Dorazila den  třetí, jasně my na severu Moravy jí máme vždycky o nějaký den později.
S nadšením jsem jí prolistovala,byla krásná ,veselá,barevná, voňavá a těch úžasných projektů.Jeden z projektů byla i kuchyňská chňapka, NO přece nebudu šít chňapku takovou primitivní  věc,jasně že NE-no a výsledek už znáte....

                                   
Moc mi jich  nezbylo-už zdobí kuchyně mých kamarádek.

Tyhle jsou z části ušité z utěrek Green Gate, myslím že jim to moc sluší


Můžou posloužit i jako balící materiál...

3 komentáře:

  1. Milá Leono,
    prohlédla jsem si více příspěvků na tvém blogu a musím ti napsat, že jsi velká šikulka. Na šitých věcech je vidět, že jsou tvořeny s láskou. Propracované do detailů, hezky sladěny látky. Moc tleskám!
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duhová Katuško děkuji moc a vítej na mém blogu.Leon

      Vymazat