pátek 16. října 2015

Předvánoční příprava...

Slíbila jsem si,že letošní vánoce začnu chystat s takovým předstihem abych si mohla říct na začátku adventu HOTOVO a užít si jej v klídku a pohodě při svíčkách a adventních koncertech s rodinou a přáteli.V plánu na šití toho  mám dost a zatím se tady pářu s PW hvězdičkami - alias letící husy které mi ani trošku nejdou.Mám jich snad už tucet za ty tři  dny  a věřte nevěřte nejsou dvě stejné.Ach jo.....
 No, ne vždy se daří budu muset ještě hodně trénovat..

 Stejně  by v časopise Marina měla být sekce ušmuchlily jsme.


Po třídenním trápení s hvězdičkami mi velikou radost dnes udělala pošťačka, donesla látečky na vánoční tvoření které jsem sobě a kamarádce objednala.http://www.latkyprovas.cz/www-eshop-rychle-latkyprovas/eshop/34-1-PANELY a http://metraz-latky-mirus.cz/
Dlouho jsem taky zvažovala vánoční knihu od Anni Downs ale po  několika denním přemýšlení jsem  usoudila že jí prostě potřebuji.Miluji kombinaci výšivky a patchworku.



 Na tuto látečku s jelínkama se těším nejvíce-byla to láska na první pohled.

Taky jsem zjistila že už mám pár stálých čtenářů ,moc mě to těší a děkuji za vaše rady a komentáře.Jste skvělí, díky že jste tady se mnou. :-)

2 komentáře: